Naše technologické hodinky budou šlapat tak, jak je seřídíš Ty.
Moderní fundraising se neobejde bez moderních, plně funkčních a spolehlivých digitálních řešení. Online platby protékají platebními branami, vztahy s dárci se budují skrze CRM systém a dokonce i tříkráloví koledníci budou asi brzy vybaveni platebními terminály. Má-li všechno skvěle fungovat a stále se zlepšovat, je třeba tyto systémy spravovat a rozvíjet. Proto je nutné sbírat a následně srozumitelně formulovat požadavky ryzích uživatelů odborníkům a organizačně dohlížet nad vývojem inovací. Spousta komunikace s odborníky i laiky čeká na nového člena/novou členku týmu na pozici
Správce/Správkyně dárcovských nástrojů
Co je důležité umět?
- komunikovat s odborníky (ideálně z oboru IT nebo finance)
- pracovat s PC na pokročilé úrovni (Excel, Word, redakční systémy…)
- pracovat pečlivě a systematicky
- mít skvělé organizační schopnosti
- používat online nástroje pro práci s daty (výhoda)
- přemýšlet o práci proaktivně
- pracovní zkušenost na pozici „správce databází“, „specialista technické podpory“, „business analytik“ a podobných VÝHODOU nikoliv podmínkou
Jaká je náplň práce?
- spravování platební brány (PB)
- komunikace s poskytovatelem PB
- spolupráce s charitní sítí na rozvoji PB
- komunikace s dodavateli technických řešení
- projektové vedení dílčích úprav
- správa a rozvoj databáze dárců (CRM)
- komunikace s dárci související se CRM
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené a 2 sick days ročně
- notebook a mobilní telefon,
- flexibilní pracovní dobu a 2 dny v týdnu home office
- pravidelné navyšování mzdy a bonusy za odpracované roky
- zázemí neziskové organizace s více než stoletou historií
ale hlavně
- tisíce úžasných příběhů pomoci, které se staly i díky Tobě…
Pokud si myslíš, že s Tebou budou naše dárcovské nástroje v těch nejlepších rukou, pošli nám prosím, svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na odpověď, setkání a možnou budoucí spolupráci.