Charita Česká republika

Redaktora/ku digitálního obsahu pro témata humanitární pomoci v zahraničí a mim. událostí v ČR

Vladislavova 1460/12, Praha - Nové Město Plný úvazek IHNED výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Michaela Sieglová

HR generalistka
Tel.: 737 367 861 E-mail: michaela.sieglova@charita.cz

Charita Česká republika hledá posilu do svého komunikačního týmu, konkrétně do sekce, která se věnuje humanitární a rozvojové pomoci v zahraničí a také mimořádným událostem v České republice. Hledáme kolegyni nebo kolegu, který/á má blízko ke smysluplné komunikaci, rád/a tvoří a umí převést komplexní témata do srozumitelných a důvěryhodných výstupů.

Nejde nám o klasického copywritera – hledáme redaktora/ku s přesahem, který/á chápe specifika komunikace v krizovém i mezinárodním kontextu, zná digitální média a umí psát tak, aby to rezonovalo u různých cílových skupin: veřejnosti, dárců i partnerů.

Redaktor bude:

  • vytvářet a upravovat obsah: články na webu, příběhy ze zahraničních poboček i z terénní pomoci v ČR, aktuality, příspěvky na sociální sítě;
  • spravovat články na webu Charity ČR věnované zahraniční pomoci a krizovým událostem v ČR;
  • podílet se na vyhodnocování dat z webu a soc. sítí (např. návštěvnost, chování uživatelů, úspěšnost kampaní);
  • psát texty pro různé cílové skupiny (veřejnost, partnery, dárce, institucionální donory);
  • překládat a adaptovat texty z angličtiny a do angličtiny;
  • spolupracovat na kampaních a obsahových výstupech;
  • pracovat s AI nástroji, grafickými editory a publikačními platformami;
  • kooperovat s týmem komunikace.

Kvalifikační a osobnostní předpoklady:

  • nadšenec do psaní a digitální komunikace, který/á se orientuje v tématech humanitární a rozvojové pomoci či zahraniční spolupráce;
  • preferujeme člověka, který umí tvořit obsah různých formátů a přizpůsobit ho publiku;
  • výborná znalost angličtiny a českého jazyka;
  • týmový hráč, který zvládá samostatnou práci a učí se rychle nové věci;
  • výhodou zkušenost s redakční správou webu, grafikou (např. Canva), MS Teams, AI nástroji;
  • citlivý přístup ke komunikaci v krizových a kulturně rozmanitých kontextech;
  • oceníme schopnost analyticky přemýšlet a vyhodnocovat data;
  • schopnost navrhovat a realizovat konkrétní změny, které povedou ke zlepšení srozumitelnosti, dostupnosti a efektivity komunikace.

Co nabízíme?

  • práci, která má hluboký smysl a konkrétní dopad v ČR i zahraničí;
  • možnost tvořit obsah, který pomáhá a inspiruje;
  • podporující tým a prostředí, kde se cení iniciativa a odpovědnost;
  • flexibilní pracovní režim a částečnou možnost práce z domova;
  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem;
  • zajímavou a smysluplnou práci se širokými možnostmi osobního rozvoje a dalšího vzdělávání;
  • 5 týdnu dovolené;
  • 2 dny sick days;
  • benefity za dlouhodobé působení v organizaci;
  • příspěvek na stravování;
  • možnost školení a účast na konferencích (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji);
  • firemní akce;
  • úvazek dle dohody, ideálně plný;
  • nástup IHNED.

Jak se přihlásit

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete jednostránkový motivační dopis v angličtině spolu s životopisem (max. 4 strany) na jobs@caritas.cz. Přihlášky jsou posuzovány průběžně a vhodný kandidát může být přijat ještě před uzávěrkou. Motivační dopis je podmínkou pro zařazení do Výběrového řízení.

 

 

Charita Česká republika dodržuje principy ochrany dětí, zranitelných dospělých a zaměstnanců před jakoukoli formou zneužívání, obtěžování a vykořisťování. Charita Česká republika vyžaduje, aby její zaměstnanci a dodavatelé jednali se všemi jednotlivci s důstojností a respektem a aktivně předcházeli jakékoliv formě obtěžování, zneužívání, vykořisťování a obchodování s lidmi. Pro více informací: https://svet.charita.cz/o-nas/transparentnost-a-odpovednost/.