Charita Česká republika

Compliance Officer

Vladislavova 1460/12, Praha - Nové Město Částečný úvazek IHNED výběrové řízení
Kontaktní osoba
Mgr. Michaela Sieglová

HR generalistka
Tel.: 737 367 861 E-mail: michaela.sieglova@charita.cz

CHČR aktuálně hledá do svého týmu motivovaného a cílevědomého profesionála na pracovní pozici Compliance Officer. Tento pracovník bude zodpovědný za zajištění souladu organizace s platnými právními předpisy, regulatorními požadavky a interními pravidly. Jeho/její role zahrnuje jak preventivní, tak kontrolní činnosti, s cílem minimalizovat právní, etické a provozní riziko.

 

 Hlavní odpovědnosti:

  • nastavení a správa compliance procesů a řízení rizik;
  • tvorba a průběžná aktualizace interních dokumentů a smluv v souladu se změnami v legislativě;
  • realizace interních auditů, implementace nápravných opatření a dohled jejich plnění;
  • přezkum grantových smluv a revidace donor Compliance (EU/ ECHO, UN, české MZV/ČRA a další) s ohledem na požadavky donorů a odlišnosti potřeb kulturního prostředí u zahraničních programů;
  • systematické ověřování a vyhodnocování informací s cílem zjištění/doložení spolehlivosti, důvěryhodnosti a splnění požadovaných právních, finančních a etických standardů;
  • zodpovědnost za celkovou koordinaci due dillegence procesů od institucionálních donorů (včetně ECHO certifikátu atd);
  • ověřování souladu činností s CI Management Standards (CIMS);
  • školení zaměstnanců a podpora kolegů napříč organizací;
  • Úzká spolupráce s interními zaměstnanci i externími subjekty.

Požadovaná kvalifikace:

  • působení na stejné pozici min. 5 let;
  • orientace v právním prostředí a standardech v oblasti compliance (např. GDPR, AML, whistleblowing);
  • porozumění vnitřním kontrolám a přístupům založeným na riziku;
  • zkušenost s due diligence, spot‑checky/monitoringem, řízení rizik výhodou;
  • schopnost systematické práce, analytické myšlení a schopnost interpretovat předpisy do praxe;
  • zkušenosti s tvorbou interních směrnic a nastavováním procesů výhodou;
  • komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat napříč týmy;
  • samostatnost, důslednost a diskrétnost;
  • VŠ vzdělání;
  • jazykové vybavení - angličtina, další jazyky (ruština, ukrajinština, arabština atp.) výhodou;
  • zkušenost výkonu práce v neziskovém sektoru velkou výhodou.

Nabízíme:

  • práci v silné a stabilní organizaci;
  • náročné, hodnotově orientované profesní prostředí;
  • 2 sick days;
  • 5 týdnů dovolené;
  • benefity za dlouhodobé působení v organizaci;
  • možnost osobního rozvoje;
  • přátelskou atmosféru v kanceláři v centru Prahy;
  • možnost částečné práce z domova;
  • stravenkový paušál a další benefity organizace;
  • spolupráci na 0,5 úvazku.

 

Jak se přihlásit:

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete jednostránkový motivační dopis spolu s životopisem (max. 4 strany) na adresu jobs@caritas.cz. Přihlášky jsou posuzovány průběžně a vhodný kandidát může být přijat ještě před uzávěrkou. K pohovoru budou pozváni pouze uchazeči z užšího výběru.

 

 

 

Charita Česká republika dodržuje principy ochrany dětí, zranitelných dospělých a zaměstnanců před jakoukoli formou zneužívání, obtěžování a vykořisťování. Charita Česká republika vyžaduje, aby její zaměstnanci a dodavatelé jednali se všemi jednotlivci s důstojností a respektem a aktivně předcházeli jakékoliv formě obtěžování, zneužívání, vykořisťování a obchodování s lidmi. Pro více informací: https://svet.charita.cz/o-nas/transparentnost-a-odpovednost/