Pomozte Charitě svým nákupem prozářit černý pátek
24. listopadu 2022 Z domova

Pomozte Charitě svým nákupem prozářit černý pátek

Tak zvaný Black Friday neboli černý pátek, který se stal symbolem největší nákupní horečky a pomyslným startem předvánočních nákupů a slevových akcí, jejichž smyslem je přimět zákazníky co nejvíce nakoupit, vypukne již zítra, 25. listopadu. Společnost dm drogerie markt se ovšem rozhodla svým zákazníkům nabídnout vlídnější alternativu: Giving Friday a část svého obratu věnovat prostřednictvím Charity Česká republika na pomoc lidem v tíživé sociální situaci.

Jako protiváhu k nákupnímu šílenství jménem Black Friday, které se rozpoutá po celém světě již tradičně čtvrtý pátek v listopadu a které se snaží nalákat zákazníky na velké slevy, pořádá společnost dm drogerie markt od roku 2018 akci s názvem Giving Friday. „Nákupy v dm jsou výhodné nejen na černý pátek. Namísto slev tak našim zákazníkům nabídneme možnost pomoci těm, kteří to potřebují nejvíce,“ přiblížil loni smysl této iniciativy Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. A tak „Pomoc místo slev“, jak zní motto celé akce, promění slevový Black Friday i letos 25. listopadu na Giving Friday.

V souladu se svou filozofií pomoci bližním a snahou udělat ze světa kolem nás lepší místo pro život věnuje společnost dm 5 % z denního obratu, který se uskuteční ve všech českých prodejnách a v online shopu, na pomoc lidem v tíživé sociální situaci.

Hrdým partnerem společnosti dm je letos Charita Česká republika, která díky své dlouholeté a především celorepublikové působnosti a coby největší nestátní poskytovatel sociálních služeb přesně ví, kde je pomoc nejvíce potřebná.

To, že má akce smysl, dokazuje skutečnost, že za čtyři roky jejího konání věnovala společnost dm potřebným organizacím celkem již 10 milionů korun.

Zapojte se s námi do pomoci potřebným a pomozte nám svým nákupem prozářit černý pátek!

Giving Friday