Program FEAD

Potravinová a materiální pomoc nejchudším osobám

Vedoucí ekonomického oddělení

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: dle dohody
Výběrové řízení: Ano

Organizační kontext

Charita Česká republika je největší nestátní poskytovatel sociálních a zdravotních služeb u nás, zaměřuje se na pomoc lidem se zdravotním postižením, seniorům, lidem v sociální či hmotné nouzi apod. Formou humanitární pomoci a rozvojové spolupráce pomáhá také v zahraničí. Je členem Caritas Europa a Caritas Internacionalis.

Popis činnosti:

  • Stanovování strategie, politiky a postupů, kalkulací, rozpočtů, daní aj.
  • Stanovování hospodářského plánu organizace v součinnosti s ostatními organizačními celky organizace
  • Zajišťování efektivnosti hospodaření organizace
  • Analyzování finančních ukazatelů
  • Zajišťování aktuálních zpráv o stavu finančních zdrojů a výsledcích hospodaření organizace
  • Poskytování finančních analýz a doporučení pro rozhodování managementu organizace
  • Reprezentování organizace na jednáních s partnery a dalšími subjekty (zřizovatelem, auditorem, na celorepublikovém kolegiu)
  • Controlling, vyúčtovávání veřejných sbírek, zlepšování interních procesů
  • Vedení ekonomického oddělení (5 lidí)
  • Úzká spolupráce s ostatními organizačními celky organizace
  • Zastupování generálního sekretáře v době jeho nepřítomnosti

Požadujeme:

  • VŠ ekonomického směru
  • praxi v oblasti podnikové ekonomiky minimálně 3 roky (popř. jiná relevantní praxe vhodná pro nabízenou pozici)
  • znalost podvojného účetnictví, zákona o účetnictví č. 563/91 Sb., ve znění pozdějších změn a doplňků, zákona č. 586/92 Sb., o daních z příjmů a č. 235/2004 Sb., o DPH ve znění pozdějších předpisů, zákona o veřejných sbírkách 117/2001 Sb.
  • dobrou počítačovou gramotnost
  • znalost informačního systému Helios Orange výhodou
  • manažerské dovednosti výhodou
  • znalost AJ na komunikativní úrovni (min. úroveň B2)
  • profesionální přístup k plnění úkolů, pečlivost a samostatnost, bezúhonnost
  • ztotožnění se s Etickým kodexem Charity ČR

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 sick days
  • 2 dny v měsíci home office
  • pružná pracovní doba
  • služební telefon i pro soukromé volání
  • káva na pracovišti zdarma
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a vykonávání smysluplné práce
  • stravovací kupony
  • mzdu 35 - 40 000 Kč + pololetní odměny
  • nástup možný dle domluvy

Kandidáti, kteří splňují výše uvedené požadavky, nechť zasílají své životopisy a motivační dopisy na sekretariat@charita.cz, a to do 23. února 2017. Do předmětu napište: „VŘ – vedoucí ekonomického oddělení“.

 
 
 

Napište nám!

DotazNenašli jste na webu potřebné informace?
Máte pro nás vzkaz?

Napište nám!