Asistent(ka) generálního sekretáře

Místo výkonu: Praha
Typ vztahu: Plný úvazek
Nástup: 1. prosince
Výběrové řízení: Ano

Chcete se podílet na chodu jednoho z největších poskytovatelů sociálních služeb v České republice? Baví vás koordinovat nejrůznější schůzky, dokumenty, situace a lidi? A nikdy vás neomrzí učení se stále novým věcem?

Pak hledáme právě vás ‒ spolehlivého kolegu/ kolegyni na pozici asistenta(ky), který nečeká na pokyny, ale umí vzít priority samostatně a zodpovědně pevně do svých rukou.

Informace o pracovní pozici
  • Typ pozice (úvazek): plný (40 h/týdně)
  • Místo výkonu práce: Praha
  • Nástup: prosinec 2017


Organizační kontext

Charita ČR je největším poskytovatelem sociálních služeb v České republice. V zahraničí v rámci rozvojové spolupráce a humanitární pomoci aktuálně působí ve 14 zemích na třech kontinentech. Je respektovaným členem Caritas Europa a Caritas Internationalis.


Popis pracovní role

Co budete mít na starost?

  • Evidenci a aktualizaci důležitých dokumentů, zajišťování ověřování dokumentů a drobné pochůzky
  • Příjem telefonických hovorů a vyřizování dotazů, přepojování a předávání vzkazů
  • Zajišťování páteční evidence došlé pošty a odeslání pošty
  • Evidenci požadavků na kancelářské potřeby všech oddělení, vyřizování objednávek a předávání dodaného zboží
  • Zajišťování kontroly fakturovaného zboží; kontrolu zásoby spotřebního materiálu Sekretariátu (obálky, papír, psací potřeby …) a zajištění jejich průběžného dodávání
  • Spoluúčast na zajišťování zahraničních cest pro ředitele CHČR, generálního sekretáře, prezidenta a případně další představitele Charity ČR
  • Komunikace s technickým správcem budovy o nutných opravách
  • Komunikace s úklidovou firmou a řeší případné nedostatky
  • Pomoc s přípravou občerstvení pro hosty a případným úklidem
  • Komunikace s partnery ze zahraničí; příležitostné překlady pro interní potřeby
 
Potřebná kvalifikace a požadavky

Koho hledáme?

  • Týmového hráče - srdce celého týmu
  • Pravou ruku office manažera
  • Organizačně schopného spolupracovníka, který si umí nastavit priority a dodržovat deadliny


Co by vám nemělo chybět?

  • Selský rozum
  • Chuť a ochota řešit nejrůznější organizačně-administrativní záležitosti
  • Orientace na detail
  • Flexibilita


Bez čeho se neobejdete?

Angličtina a čeština na pokročilé úrovni (alespoň B2 slovem i písmem)

  • Samostatnost a pečlivost
  • Schopnost posouvat věci k cíli

Nabízíme

Na co se můžete těšit?

  • Zajímavou práci v kontextu zahraniční rozvojové spolupráce a humanitární pomoci v Praze
  • Zázemí jedné z největších organizací v oblasti rozvojové spolupráce a humanitární pomoci v ČR
  • Mladý a přátelský pracovní kolektiv
  • Dovolená 25 dnů v roce
  • Příspěvek na stravování

Jak se přihlásit
?

Kvalifikovaní zájemci mohou posílat své přihlášky na e-mailovou adresu jobs@charita.cz. Přihláška musí obsahovat motivační dopis a aktuální životopis. Životopis musí obsahovat základní kontaktní informace (adresa, telefon, e-mailová adresa).

Jako předmět e-mailu uveďte název pozice „Asistent(ka) generálního sekretáře“.

Na vaše životopisy a motivační dopisy se budeme těšit nejpozději do 18. 11. 2017.

 
 
 

Napište nám!

DotazNenašli jste na webu potřebné informace?
Máte pro nás vzkaz?

Napište nám!